Tehnoloģiju mācību joma kopā ar valodu jomu. / 13.04.2021. Meklējam dažādus variantus un pieejas kā interesantāk un aizrautīgāk iesaistīt bērnus burtu, vārdu, skaņu, tautas dziesmu ,skaitāmpantu, skaitļu utt. apguvē. Šodien ,,Bitītes izmēģināja apvienot kopā valodu jomas uzdevumus ar tehnoloģiju jomas uzdevumiem. Bērniem bija iespēja izpausties, izteikt savu viedokli, strādājot kopīgu darbu, izvērsties ar savu fantāziju. Noslēgumā veidojās skaisti darbiņi un apgūti burti un skaņas. / gr.,,Bitītes" skolotājas
Sirds pētījums. / 09.04.2021. Šoreiz ,,Bitītes’’ nolēma izpētīt paši savas sirsniņas. Šis pētījums sastāvēja no 6 jautājumiem - sirds izmērs, sirds atrašanās vieta, sirds muskuļi, kā pukst sirds? Skaitām pulsu un skatāmies pulsu. Sirds izmēru noteicām ar dūrītes palīdzību, meklējām savā ķermenī sirds atrašanās vietu. Ar plaukstas palīdzību izmēģinājām , kā saraujas un atslābinās sirds muskuļi. Sirds pukstus noklausījāmies ar papīra vienreizējās glāzītes palīdzību, sameklējām pulsu savās rociņās un apskatījāmies, kā tas pulsē ar plastilīna un improvizētā karodziņa palīdzību. Rezultātā atbildējām uz visiem pētījumā izvirzītiem jautājumiem. / gr. ,,Bitītes" skolotājas
Trenējam motoriku, attīstot skaitīšanas un saskaitīšanas prasmes.Šodien ,,Bitītes’’ kārtējo reizi pilnveidoja skaitīšanas un saskaitīšanas prasmes ,šim nolūkam izmantojot dažādus materiālus. Ļoti aizraujoši strādājām ar skrūvēm (uz kuru šķautnēm bija uzrakstīti cipari) , kurus bija jāuzskrūvē uz stieņa risinot saskaitīšanas darbības. Labs palīgs skaitīšanas prasmju apguvei bija arī domino kauliņi un saldējuma kociņi. Rezultātā labs treniņš pirkstiņiem un atmiņai.
/ 07.04.2021. /gr. ,,Bitītes" skolotājas
Joku diena ,,Bitītēs’’ / 01.04.2021. Kalendārs ir atvēris otro pavasara mēnesi. Aprīļa pirmā diena mūsu grupiņā sākās ar jokošanu, smiekliem un jautru garastāvokli. Atnākot agrā rītā mēģinājām viens otu uzjautrināt un izjokot .Brokastīs jaki turpinājās, kad biezputru bērni mēģināja ēst ar dakšiņām. Gatavojoties rotaļnodarbībai bija jāpārauj kurpes no labās kājas un kreiso. Spēlējām rotaļu ,, Atrod priekšmetu pēc norādes’’. Spēlē piedalījās trīs dalībnieki , viens meklēja priekšmetu, divi spēles vadītāji (viens runāja patiesību , otrs mēģināja melot.). Rezultātā paslēptie priekšmeti tika atrasti un garšīgi notiesāti. Lūk tā mums pagāja joku diena! / gr.,,Bitītes"skolotājas
Pavasaris ,,Bitīšu’’ grupā. Ik dienu skatāmies saulītē, kas kļūst arvien spožāka un siltāka .Gaisā jūtama pavasara smarža, kas arī rosināja Bitīšu kompāniju ,,ielaist pavasari’’ savā grupiņā. Visi kopā darinājām pavasarīgas un Lieldienu rotas, lai veidotu priecīgu noskaņojumu un estētisku vidi. / gr.,,Bitītes"skolotājas
Alfabēts ir mums apkārt. Valodu mācību jomas mērķis ir radīt bērniem interesi par latviešu valodu un tās apguvi. Mēģinām pielietot dažādas metodes un paņēmienus, lai bērniem rodas interese apgūt burtiņus un skaņas. Šodien ,,Bitīšu’’ audzēkņi nostiprināja jau apgūtos burtus, pielietojot sev apkārt redzamos materiālus. Darbā tika izmantotas gan stieples, gan vienreizējās glāzītes, gan žurnāli, gan konstruēšanai domāti klucīši, katra bērna izdoma un fantāzija. Visi ir priecīgi un gandarīti par paveikto darbiņu un iemācītiem burtiņiem. / 26.03.2021. /gr.,,Bitītes"skolotājas
,,Bitītes’’ turpina pilnveidot matemātisko prasmju apguvi. Šīs dienas matemātikas jomas uzdevumi bija : skaitīšana desmit apjomā, un ģeometrisko formu iepazīšana. Bērniem bija iespēja izvēlēties sev interesējošo nodarbi. Nolēmām, ka grupās ir jāsadalās ar skaitāmpantu palīdzību. Abas grupas darbojās radoši ,saliedēti un ar interesi. Kārtējo reizi pārliecinājamies, ka matemātisko prasmju apguve ir aizraujošs un radošs darba process. / 24.03.2021.
/ gr.,,Bitītes”skolotājas
Apgūt matemātiku ir interesanti. Matemātikas mācību jomas galvenais mērķis ir bērna pratība patstāvīgi, praktiski un jēgpilni pielietot piedāvātos materiālus, priekšmetus, attēlus .Katru dienu bērniem dažādās priekšmetu jomās cenšamies ieaudzināt šīs prasmes , piedāvājot dažādus materiālus un veidus .Šodien aizrautīgi strādājām matemātikas jomā. Bērniem tika piedāvāti trīs dažādi uzdevumi,ar kuriem komandai patstāvīgi bija jātiek galā .Sanāca radošs, aizrautīgs un savu pieredzi pielietojošs darbs. / 10.03.2021.
gr. ,, Bitītes" skolotājas
Bitīšu eksperimenti ar medu. / 26.02.2021.
Nedēļas laikā aktīvi pētījām bišu dzīvi, noskaidrojām kur un kā dzīvo bites, kā strādā, kā vairojas, cik lielas var būt bišu ģimenes, kādu veselīgu produktu tās savāc no ziedu pļavām. Protams visiem bija skaidrs, ka tas ir medus. Tādēļ nolēmām pievērst lielāku uzmanību medus izpētei. Šim nolūkam veicām 6 eksperimentus ar medu: medus pilīte(pārbaudījām vai medus nopil no plaukstas),staipīgais medus(noskaidrojām ka tas ir staipīgs un lipīgs) , medus-roku krēms(iemasējām medu roku ādā),medus glāze(pārbaudījām medus krāsu), zilais medus ?(pilinājām medus ūdenī jodu, krāsa nemainījās tātad tas ir īstais medus),medus uz salvetes(ja neizplūst, medus ir īstais). Noskaidrojām, ka medu izmanto kulinārijā, konditorejā, medicīnā un kosmetoloģijā. Mēģinājām saražot roku krēmu, kas sastāv no veselīgiem pārtikas produktiem-medus , kefīra un citronu sulas. Katrs uz savām rokam izbaudīja krēma efektivitāti. Ražīga darba beigās spēlējām degustācijas spēli ,,Uzmini pēc garšas’’. Sanāca ļoti aizraujošs un pamācošs darba process.
/ gr. ,, Bitītes" skolotājas
,,Bitīšu" aizraujošā matemātika. / 24.02.2021.
Jautrus un
priecīgus mūs padara gandarījums par paveikto, labi izdevusies diena vai kāds
patīkams pārsteigums. Šādu noskaņojumu šodien izbaudīja arī ,,Bitīšu" audzēkņi,
darbojoties piecās aizraujošās matemātikas sektoros. Darbs bija jāveic komandā.
Visām komandām bija iespēja padarboties katrā matemātikas sektorā. Rezultātā-
jautri pavadīts laiks un nostiprinātas matemātiskās prasmes. / gr. ,, Bitītes" skolotājas
,, Ežuku” Ziemas aktivitātes. Šogad varam priecāties par īstu ziemu. Mēs izmantojām tās dienas ,kad mūsu apvidū uzsniga sniegs un varējām baudīt visas tās brīnišķīgās iespējas,ko piedāvā ziema:veikt eksperimentus ar sniegu,vizināt viens otru ar ragaviņām,slēpot ar slēpēm,būvēt sniega pilis, sniegavīrus,pikoties,rūpēties par putniem,vienkārši draiskoties,izbaudot sniega burvību un gūstot bezgala daudz prieka un pozitīvu emociju. /gr."Ežuki" skolotājas
Meteņi ,,Bitītēs’’. / 17.02.2021.
Ziema vēl nav pagājusi, tomēr gaisā jūtams pavasara tuvums un klāt ir Meteņdiena. Ar nepacietību šo dienu gaidīja arī ,,Bitītes’’. Rītu uzsākām ar sarunām par Meteņiem, ticējumu un mīklu minēšanu. Izspēlējām rotaļas,, Adat bērni, ko adat’’ un ,,Cūciņa diet gāja’’. Jautri griezāmies dejās ,,Tūdaliņ . tāgadiņ ‘’un ,,Plaukstiņpolka’’.Veidojām improvizētas papīr-plastilīna pankūkas. Pēc jautri pavadītā laika, garšojām divu veidu pankūkas ar dažādu ievārījumu. Turpinājām izpriecas kopā ar miermīlīgo Kaķi. Paldies skolotāja palīdzei Lidijai par sarūpētajām pankūkām, vecmammai Irēnai par garšīgo ievārījumu un skolotājai Rutai par jautrām un atraktīvām rotaļām. gr. ,, Bitītes" skolotājas
Meteņi ir diena , kad pavasarim vārti vaļā, bet ziema vēl negrib atkāpties.
Pēc latviešu tautas tradīcijām Meteņos pēdējo reizi gājuši masku gājienos. Gr.
,,Ežuki” audzēkņi kopa ar skolotājām, skaļi skandinot dažādus mūzikas
instrumentus, devās masku gājienā. Meteņos valda jautrība.
Paldies skolotājai Rutai par jautro un atraktīvo Meteņdienu!
Februārī vēl baudīsim ziemas priekus, bet martā jau sāksim gaidīt pavasari. / gr. ,, Ežuki” skolotājas / 16.02.2021.
Gr. ,, Podziņas" Sirniņdienas apsveikumi vecākiem! |
Īstas draudzības nekad nevar būt par daudz….. /12.02.2021.12.02.21. rīts
,,Bitītēs’’ sākas ar jautru noskaņojumu, jo šodien ir ieplānota sirsniņdienas
svinēšana.Svinību sākumā,
uzliekot roku uz sirsniņas mēģinājām saklausīt, kā tā katram pukst.Šo sajūsmu pastiprināja
skolotājas teiktais, ka ,,sirsniņa pukst straujāk, kad cilvēks mīl un viņu kāds
mīl’’. Pēc šāda apgalvojuma, katrs atrada sev draudziņu, kuru pasākuma gaitā
mēģināja iepriecināt un uzjautrināt. Visi draudzīgi sameklējām sirsniņburtiņus
un izveidojām uzrakstu ,,DRAUDZĪBA’’. Tālāk sekoja jautrā stafete ,,Savāc vairāk sirsniņu’’.
Visjautrākais un sirsnīgākais konkurss bija ,,Džentelmeņi pasniedz ziedus
lēdijām,, un ,,Saldais skūpsts’’. Svētku izskaņā viens otram uzdāvināja sirsniņu
un dejoja savu pirmo valsi. Lai visiem
jauks garastāvoklis, prieka , mīlestības pilna 14.februāra diena! / gr. ,, Bitītes" skolotājas
Viena zirņa dzīves ceļš.
09.02.21.,, Bitīšu" audzēkņi uzsāka pētījumu ,,Viena zirņa dzīves ceļš’’. Pirms ķerties pie pētījuma, daudz runājām un apspriedām par gaidāmo rezultātu un par darbiem, kas būs jāveic ,līdz ko izdīgs un augs zirnītis. Šim nolūkam tika izveidota ,,zirņa augšanas pētījuma lapa’’, kur atzīmēsim zirņa augšanas procesu. / gr. ,, Bitītes" skolotājas
Taurenīšu pasākums ,,Dāvanu meklējumos”.
Ceturtdienas rīts sākās ar piparkūku cepšanu. Vēlāk bērni tās rotāja, lai
uzdāvinātu vecākiem.
Pēcpusdienā bērnus satika Rūķis un Raganiņa, kura sagatavoja
bērniem uzdevumus. Kad visi uzdevumi bija izpildīti, Raganiņa atklāja
noslēpumu, kur dāvanas paslēptas. Pildot uzdevumus, bērniem vajadzēja dziedāt
skaļā balstiņā; dejot raitā solī; asināt prātus, minot mīklas; lasīt dzejoļus
par ziemu.
Svētki turpinājās ārā
pie eglītes. Bērnus sagaidīja vēl viens Rūķitis, kurš gribēja ar bērniem
paspēlēt. Svētki beidzās ar atrastām dāvanu zem eglītes. / gr. ,, Taurenīši" skolotājas
Gr.,,Bitītes” gaida Ziemassvētkus. / 16.12.2020.
Pilnā sparā rit gatavošanās Ziemassvētkiem .Grupa un eglīte ir izrotātas, tiek rūpētas dāvanas un pārsteigumi gada visjaukākajiem svētkiem. Šie ir īpaši svētki , kuriem ir sava smarža -piparkūku smarža.Šodien šo smaržu izbaudīja arī grupas ,,Bitītes’’ čaklie Rūķi, kas darbojās Rūķu darbnīcā, veidojot piparkūkas.Ar lielu aizrautību un azartu visi piedalījās piparkūku mīklas veltnēšanā un piparkūku veidošanā.Visas veidotās piparkūkas sarosījās lielā cepamplātī un devās uz iestādes virtuves cepeškrāsni. Rezultātā sanāca smaržīgas un gardas piparkūkas, atliek tās tikai izgaršot. Esam priecīgi par kopā paveikto darbu un ar lielāko prieku gaidām Ziemassvētkus! / gr. ,,Bitītes" skolotājas
gr. ,,Zvaniņi"
Arī mēs, mazie patrioti, šonēdēļ svinējām Latvijas dzimšanas dienu - rotājot grupu, dziedot dziesmas, apgūstot jaunas, mums vēl nezināmas lietas. Skatījāmies animācijas filmu ,, Karoga stāsts ", lai zinātu, kā radies mūsu sarkanbaltsarkanais karogs.
Mēs tagad droši varam teikt:
,, Mēs dzīvojam Latvijā,
Mēs dzīvojam Dagdā ( oriģ. Rīgā),
Mēs dzīvojam zemē brīnišķigā,
Pilsētā brīnišķīģā".
/J.Osmanis/
/gr. ,,Zvaniņi" skolotājas
gr. ,,Bitītes"
Kur ir tā zeme, kuru labi zinām?Kur plaši lauki, meži, debess zila , zila!Kur ģimene un visi labie draugi?Tā mūsu Latvija, to visi mīlam!Bitīšu rīts iesākās
ar kopīgu svētbrīdi par godu Latvijas dzimšanas dienai. Visi kopā dziedājām
Valsts himnu, noskatījāmies animācijas filmu ,,Karoga stāsts’’ .Atcerējāmies,
kādi reģioni ir Latvijā, kādā reģionā un pilsētā dzīvojam mēs. Visi draudzīgi vienojamies
kopīgā dejā, izspēlējām rotaļas ar Latvju zīmēm. Un kā jau ierasti dzimšanas
dienas beigās par godu Latvijai sarīkojām balonu salūtu. Arī daba priecājās
kopā ar mums un pirmais sniegs aicināja mūs visus doties ārā, lai arī tādā
veidā sveikt mūsu valsti. /gr.,,Bitītes" skolotājas
gr. ,,Taurenīši".
17.11.2020. ,,Taurenīši" svinēja Latvijas dzimšanas dienu. Pasākums ritēja visas dienas garumā. Bērniem vajadzēja pildīt dažādus uzdevumus un par katru paveikto dabūja burtu - TVIJALA.
1.uzdevums. Bērni zīmēja apsveikumus Latvijai ar novēlējumiem. ( Par to ieguva burtu T)
2.uzdevums. Viktorīna ,, Ko es zinu par Latviju?" Par katru pareizu atbildi bērni ieguva Auseklīti. 1. vieta Līgai, jo viņai bija visvairak Auseklīšu. ( burts A).
3.uzdevums. Radošā darbnīca ,,Karogu virtene". Bērnu uzdevums - karogā no plastelīna veidot baltu svītru. ( burts J).
4.uzdevums. Konstruēšana. Komandas spēle. Katrai komandai jāaplīmē viens Latvijas novads; pēc tam no 4 novadiem jāsaliek Latvija. (burts L).
Pasākuma otrā daļa ( kopā ar mūzikas skolotāju Tatjanu)
5. Himnas noklausīšanās.
6. Dziesma ,, Rīgas gaiļi" . ( burts A).Par skaistu tautas deju ,,Tūdaliņ tāgadiņ " bērni ieguva burtu V. Nobeigumā pēc rotaļas ,, 4 gadalaiki" - burts I.
Kad visi burti bija grozā, bērni salika vārdu LATVIJA.
Svētku pasākuma nobeigumā par labiem darbiem, skaistu dziedāšanu un raitiem soļiem dejošanā bērnus gaidīja cienasts.
Visiem paldies!
/ gr. ,,Taurenīši" skolotājas
,,Bitītēs” darbojās Pētnieciskā laboratorija. Pilnā sparā notiek gatavošanās Latvijas dzimšanas dienai. Gatavojam dāvanas gaviļniecei - zīmējam, veidojam, bet neaizmirstam arī par praktiskām lietām un procesiem , kas notiek mums apkārt. Šodien grupā darbojās Pētnieciskā laboratorija, kurā pētījām gaisu. Pētījumam bija izvirzīti 3 jautājumi : ,, Vai gaisu var saķert?, ,,Vai cilvēkam ir nepieciešams gaiss?,, , Vai ar gaisu var zīmēt?’’ Tad mēģinājām to pierādīt. Ar polietilēna maisiņa palīdzību ķērām gaisu grupas telpā. Kāds bija visiem pētniekiem prieks, kad gaiss bija saķerts! Noskaidrojām, kādēļ cilvēkam ir nepieciešams gaiss. Un beidzot izpūtām zīmējumu ar salmiņa palīdzību, ko tālāk papildināsim ar zīmuļiem. Sanāca ļoti pamācošs un aizraujošs pētīšanas process./gr. ,,Bitītes" skolotājas
Lāčplēša diena ,,Bitītēs’’
Turpinot patriotisma audzināšanu, ,,Bitītes’’ nosvinēja Lāčplēša dienu. Noklausījušies latviešu tautas teiku ,,Par Lāčplēsi” un apskatījušies attēlus par Lāčplēsi, grupas zēni mēģināja izrādīt savas spējas un stiprumu 7 sportiskajās stafetēs. Aktivitātes notika aizraujošā un jautrā atmosfērā, ko sarūpēja grupas meitenes, nepārtraukti uzjautrinot un atbalstot savus stipros grupas ,,Lāčplēšus’’. Izpriecas izskaņā stafešu dalībnieki saņēma Lāčplēša medaļas un saldumiņus. Draudzīgi visi cienājās pie saldā kakao galda. /gr.,,Bitītes" skolotājas
Patriotiskā audzināšana ,,Bitītēs’’. Novembris ik gadu pirmsskolā iezīmējas
kā Patriotisma mēnesis, kad Latvijas
krāsas kļūst spilgtākas, emocijas-svinīgākas. Tuvojas Latvijas dzimšanas diena
un, kā jau katru gadu, skolotājas nodarbina jautājums, kā savus audzēkņus
audzināt par cilvēkiem , kas mīl un ciena savu valsti. Tādēļ,, Bitītēs’’ nolēmām sākt audzināšanu ar svētku vides
iekārtošanu grupiņā. Šim nolūkam izrunājām, kas ir Latvju zīmes, kas ir Auseklītis,
kādus rakstus vecmāmiņas ieada cimdos un
dūraiņos. Pēc apspriedes ķērāmies pie rotājumu gatavošanas. Ar lielu aizrautību
un entuziasmu bērni strādāja pie cimdiņu dekorējuma. Rezultātā visi ir
gandarīti par kopīgi paveikto darbiņu. Tagad ar nepacietību gaidām svētkus. /gr.,,Bitītes" skolotājas
Karjeras nedēļa mūsu iestādē
,,Ķipariņi" iepazīst profesijas.
Karjeras nedēļa ,,Ķipariņos" pagāja ļoti interesanti un
aizraujoši. Ciemos bija atnācis ārste, kura stāstīja par savu profesiju, par
veselīgu uzturu, kas jāēd lai augtu veselam un stipram. Ka arī bērni spēlēja sižeta lomu rotaļu ,,Ārsts".
Vēl grupu ,,Ķipariņi" apciemoja pavārs.Kopā ar viņu bērni spēlēja kustību
rotaļu ,,Vāru, vāru putriņu”. Pavārs ar bērniem runāja par veselīgu uzturu, ka
arī visi kopā pētīja dažādus putraimus, ,,cepa"cepumus.
Karjeras nedēļas nogalē grupu apciemoja Policists, kurš stāstīja par savu profesiju, par drošību uz
ceļa. Visi kopā noskatījās filmu ,,Drošs ceļš uz skolu”. Bērni vizinājās ar
mašīnu, ievērojot ceļa satiksmes noteikumus. /gr. ,,Ķipariņi" skolotājas
Bitītes-klining menedžeri (apkopējs).Nu ir pēdējā Karjeras nedēļas
diena. Nedēļas laikā ir iepazītas vairākas profesijas un noslēdzošā dienā
,,Bitītes’’ izlēma iejusties klining menedžeru (apkopēju ) lomā. Ir ļoti
svarīgi atrasties tīrā un uzkoptā vidē. Pie ,,apaļā’’ galda tika apspriesti
apkopēja pienākumi. Savā grupā jaunie klining menedžeri izmazgāja visas rotaļlietas,
izslaucīja plauktos putekļus, pārklāja
gultas veļu(spilvendrānas) savās gultiņās. Sanāca ļoti aizraujošs, aizkustinošs
un pamācošs darba process. / gr. ,,
Bitītes” skolotājas
,,Bitītes" - fizioterapeiti.
Fiziskas aktivitātes
vienmēr bijušas atslēga uz labu pašsajūtu un iespēju būt harmonijā ar sevi.
Ārstnieciskā vingrošana jeb fizioterapija ir labākais veids, kā nostiprināt dziļo muskulatūru, tādējādi uzlabojot
savu veselību.
Par savu fizisko stāvokli rūpējas arī ,,Bitīšu’’ komanda, tādēļ ceturtajā Karjeras
nedēļas dienā iejutās fizioterapeitu lomā. Kā vienmēr apspriedes sākumā
noskaidrojām, kādi tad ir fizioterapeita darba pienākumi. Ķērāmies pie
praktiskām darbībām. Pirms masāžas katrs
pārbaudīja savu pulsu un devās iziet
sajūtu paklājiņu. Tad sekoja masāža , ko katrs ,,Bitīšu’’ audzēkņu pāris
izbaudīja uz savām muguriņām. Tālāk sekoja ārstnieciskā vingrošana, kuras
sākumā iestādes medmāsa un arī paši bērni noklausījās bērnu sirdsdarbību.
Sporta zālē skolotāja Ruta demonstrēja vingrojumus pareizai stājai. / gr.,,Bitītes” skolotājas
Karjeras nedēļa
3.diena /28.10.2020.
,,Bitītes"- bibliotekāri.
Rit 3. Karjeras nedēļas diena. Šodien ,,Bitītes’’ iepazīst bibliotekāra
darbu. Apspriežot bibliotekāra darba pienākumus, noskaidrojām, ka ir
nepieciešami vairāki priekšnosacījumi, lai iekārtotu bibliotēku. To arī
mēģināja izdarīt grupas ,,Bitīšu’’
audzēkņi. Sākumā noskaidroja uzvedības noteikumus bibliotēkā, sakārtoja
grāmatas pa plauktiem un kategorijām, noskaidroja bibliotekāra pienākumus.
Katram bibliotēkas apmeklētājam ir izveidota lasītāja karte. Visas dienas
garumā darbojas bibliotēkas lasītava. / gr. ,,Bitītes” skolotājas
Konditors. Bārmenis. Viesmīlis.
Vienas dienas laikā grupas ,, Ežuki" ,,apguva" trīs profesijas. Rīts sākās ar cepumu gatavošanu. Ikviens lepojas ar saviem konditorejas izstrādājumiem.
Vēlāk bērniem tika dota iespēja pašiem pagatavot un nogaršot kokteiļus, izrotājot tos ar dekoriem.
Būt par viesmīli nav nemaz tik vienkārši. Par to pārliecinājās tie, kuriem bija iespēja apkalpot pārējos, izstaigājot starp galdiņiem un ievērojot etiķeti.
,,Ežuki" nonāca pie secinājuma, ka profesijas ir savstarpēji saistītas, viena no otras atkarīgas un vienlīdz vajadzīgas. /gr. ,,Ežuki" skolotājas
,,Bitītes" – pavāri.
Katru dienu mūsu organismam ir nepieciešams
uzturs. To secināja ,,Bitīšu’’ audzēkņi.
Radās jautājums ,kurš tad rūpējas par ēdiena gatavošanu mūsu iestādē. Izskanēja
loģiska atbilde –pavārs. Sacīts –darīt, šodien visi bija pavāri. Dienas
ēdienkartē ieplānots augļu salāts, ko rūpīgi
pēc visām sanitārajām normām grieza paši audzēkņi. Darba
rezultāts-garšīgs un sātīgs augļu salāts. Visi kopā to degustējam. Paldies
visiem ,,Bitīšu’’ vecākiem un vecvecākiem
par sarūpētajiem augļiem! / gr.,,Bitītes"skolotājas
Karjeras nedēļas ietvaros 2. diena grupā ,,Ežuki" ir KINO DIENA.
Karjeras nedēļa
1.diena/ 26.10.2020.
,,Bitītes" iepazīst fitoterapeita profesiju.
,,Augi radīti, lai mums palīdzētu. Atliek tikai pateicībā paņemt un gudri tos izmantot’’, tā saka ārsts fitoterapeits Artūrs Tereško. Šī tēma ieinteresēja arī ,,Bitītes’’, tādēļ izvēlējamies tuvāk iepazīt šo profesiju. It īpaši tagad slimību un vīrusu laikā ,nolēmām vairāk uzzināt par zāļu tējām un to nozīmi cilvēka organismā. Šim nolūkam noskatījāmies nelielas īsfilmas par ārstniecisko augu ietekmi uz cilvēka veselību. Apskatījām, izsmaržojām, iztaustījām kumelīšu, liepziedu, kliņģerīšu, ugunspuķu, asinszāļu, piparmētru , ehināciju tējas. Beigās degustējām piparmētru, kumelīšu un liepziedu tējas. Nonācām pie slēdziena , ka ne tikai ķīmiskie preparāti, bet arī zāļu tējas palīdz uzlabot veselību. Lai visiem laba un stipra veselība! / Gr.,,Bitītes” skolotājas
grupas ,,Ežuki" Karjeras nedēļas sākums
Roku mazgāšanas diena,, Bitītēs’’. / 23.10.2020
Lai arī roku mazgāšana šķiet pašsaprotama ikdienas sastāvdaļa, ,,Bitītēs’’ tika organizēta Roku mazgāšanas diena. Šo , it īpaši šajā neparastajā dzīves pārbaudījumu laikā, dienu rosināja sarīkot Slimību profilakses un kontroles centra piedāvātā Ziepiņa pamācošā dziesmiņa, ko visi draudzīgi noskatījāmies un noklausījāmies. Diena piesātināta ar dažādām un daudzveidīgām aktivitātēm, proti-katrs audzēknis izpētīja savas plaukstiņas un konstatēja, ka uz tām dzīvo mikrobi. Kā tie izskatās, bērni attēloja savos zīmējumos. Tika noskaidrots, ka mikrobi baidās ziepes un ūdeni. Tālāk sekoja rūpīga plakāta ,par pareizo roku mazgāšanas procesu, izpēte. Teorētiskās daļas noslēgumā sekoja Ziepiņa jaukā dziesmiņa, kas mudināja visus doties uz roku mazgājamo telpu , lai uzsāktu praktisko darbību roku mazgāšanā. Izdevās ļoti jauka, jautra, pozitīvām emocijām piepildīta diena, kuras gaitā skanēja gan smiekli, gan tika aktualizēti personīgās higiēnas noteikumi. / gr. ..Bitītes" skolotājas